![]() |
Bienvenue invité ( Connexion | Inscription )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
![]() Dreadman des forums ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe : Membres Messages : 870 Inscrit : 10 Feb 2003 Lieu : Nancy Membre no 6 091 ![]() |
QUOTE (Sacha @ 19 Oct 2003, 04:11) QUOTE (Muggsy @ 19 Oct 2003, 04:00) QUOTE (Sacha @ 19 Oct 2003, 03:57) QUOTE (Muggsy @ 19 Oct 2003, 03:49) QUOTE (Sacha @ 19 Oct 2003, 03:48) QUOTE (Muggsy @ 19 Oct 2003, 03:45) QUOTE (Sacha @ 19 Oct 2003, 03:43) QUOTE (Muggsy @ 19 Oct 2003, 03:38) sinon waou j'ai retrouvé un vieu truc when the rain began to fall tain ça fait bizarre d'écouter ça ![]() Rassure moi, ce n'est pas le truc de Pia Zadora et Jermaine Jackson j'espère ??? ![]() and when began to fall, you are my rainbow in the sky donc t'as ta réponse ![]() Oh non... Nooon ! Nooooooooon pas çaaaa !!! ![]() ![]() 5ème écoute... oula je vais pleurer ![]() ![]() ![]() ![]() Pourquoi, c'est trop beau ? ![]() ![]() Chalut MacEnsteph ![]() Beuh, ça ne s'est pas arrangé... ![]() heu... joker ![]() ![]() ![]() Oups... sorry ![]() Mais merci, je ne vais plus pouvoir m'en débarrasser pendant trois jours là ! ![]() ![]() ![]() bon je t'aide alors ![]() -------------------- Membre du conseil de sécurité du CTC
http://muggsy-studio.com/ 2 éditions de Jeux de 7 familles créés par des artistes sont en vente, envoyez moi un MP ! (édition très limitée 1000 exemplaires non retirés) |
|
|
![]()
|
|
![]() Dreadman des forums ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe : Membres Messages : 870 Inscrit : 10 Feb 2003 Lieu : Nancy Membre no 6 091 ![]() |
continuons
QUOTE Well he was Thailand based She was an airforce wife He used to fly weekends It was the easy life But then it turned around And he began to change She didn't wonder then She didn't think it strange But then he got a call He had to leave that night He couldn't say too much But it would be alright He didn't need to pack They'd meet the next night He had a job to do Flying to Cambodia And as the nights passed by She tried to trace the past The way he used to look The way he used to laugh I guess she'll never know What got inside his soul She couldn't make it out Just couldn't take it all He had the saddest eyes The girl had ever seen He used to cry some nights As though he lived a dream Ans as she held him close He used to search her face As though she knew the truth Lost inside Cambodia But then a call came through They said he'd soon be home She had to pack a case And they would make a rendez-vous But now a year has passed And not a single word And all the love she knew Has disappeared out in the haze Cambodia - Don't cry now - No tears now And now the years have passed With not a single word But there is only one thing left I know for sure She won't see his face again ___________ ![]() -------------------- Membre du conseil de sécurité du CTC
http://muggsy-studio.com/ 2 éditions de Jeux de 7 familles créés par des artistes sont en vente, envoyez moi un MP ! (édition très limitée 1000 exemplaires non retirés) |
|
|
![]()
|
|
![]() Hasta la victoria siempre ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe : Modérateurs Messages : 7 644 Inscrit : 20 Sep 2002 Lieu : CH(E) Membre no 3 627 ![]() |
![]() J'ai le 45 vinyl ![]() -------------------- iPad2 64GB
iPad 4 Retina 64GB iPad mini 2 Retina 128GB |
|
|
![]()
|
|
QUOTE (micjac @ 19 Oct 2003, 04:24) ![]() J'ai le 45 vinyl ![]() oula monsieur a des dossiers à ce que je vois ![]() ![]() -------------------- Membre du conseil de sécurité du CTC
|
|
![]()
|
|
![]() Aurum Pilius ![]() Groupe : Membres Messages : 110 Inscrit : 1 Jun 2002 Lieu : Paris 5e Membre no 2 600 ![]() |
Je ne vois pas vos images Muggsy et micjac
![]() -------------------- Signature pas à jour du tout ! :D
Mac Pro 2x3ghz / 5 Go / DD Int+Ext ± 2To / Radeon X1900XT / DELL 3007WFP-HC / (mon iPod 20 Go 3eG est mort) / Freebox HD / iSight / Nokia N95 / Nokia N810 / Canon 400D. MacBook Pro 15' Santa Rosa 2.2ghz/2Go/120Go. G3 Beige MiniTower - 300@366 mHz, 512 mo, 8go + 120go, 100bt, X.3.9 dns/mail/ftp/www/php/mysq... Une p'tite photo ? Le RubIcôn "Tous les mots que j'avais à dire se sont changés en étoiles" Apollinaire |
|
|
Guest_BigCactus_* |
![]()
|
Guests ![]() |
Cambodia de Kim Wilde?
![]() |
|
|
![]()
|
|
QUOTE (BigCactus @ 19 Oct 2003, 04:28) Cambodia de Kim Wilde? ![]() oui oui ![]() Sacha : moi je vois, les miennes et pas les siennes ![]() ![]() -------------------- Membre du conseil de sécurité du CTC
|
|
![]()
|
|
![]() Hasta la victoria siempre ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe : Modérateurs Messages : 7 644 Inscrit : 20 Sep 2002 Lieu : CH(E) Membre no 3 627 ![]() |
QUOTE (Muggsy @ 19 Oct 2003, 04:35) QUOTE (BigCactus @ 19 Oct 2003, 04:28) Cambodia de Kim Wilde? ![]() oui oui ![]() Sacha : moi je vois, les miennes et pas les siennes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Et toi Cactus, tu vois les images? -------------------- iPad2 64GB
|
|
Guest_BigCactus_* |
![]()
|
Guests ![]() |
Pareil que Sacha je vois pas vos images.Arf
![]() |
|
|
![]()
|
|
QUOTE (BigCactus @ 19 Oct 2003, 04:38) Pareil que Sacha je vois pas vos images.Arf ![]() faites un essai aussi postez une image pour voir -------------------- Membre du conseil de sécurité du CTC
|
|
![]()
|
|
![]() Aurum Pilius ![]() Groupe : Membres Messages : 110 Inscrit : 1 Jun 2002 Lieu : Paris 5e Membre no 2 600 ![]() |
Chez Bide & Musique il y a une protection anti liens externes... ça ne marchera pas.
Si vous voyez les images que vous avez posté, c'est quelles sont en cache. ![]() -------------------- Signature pas à jour du tout ! :D
Mac Pro 2x3ghz / 5 Go / DD Int+Ext ± 2To / Radeon X1900XT / DELL 3007WFP-HC / (mon iPod 20 Go 3eG est mort) / Freebox HD / iSight / Nokia N95 / Nokia N810 / Canon 400D. MacBook Pro 15' Santa Rosa 2.2ghz/2Go/120Go. G3 Beige MiniTower - 300@366 mHz, 512 mo, 8go + 120go, 100bt, X.3.9 dns/mail/ftp/www/php/mysq... Une p'tite photo ? Le RubIcôn "Tous les mots que j'avais à dire se sont changés en étoiles" Apollinaire |
|
|
![]()
|
|
QUOTE (Sacha @ 19 Oct 2003, 04:44) Chez Bide & Musique il y a une protection anti liens externes... ça ne marchera pas. Si vous voyez les images que vous avez posté, c'est quelles sont en cache. ![]() pas con lui ![]() clair ça doit etre ça, sur jackytouch.com c'est la même ![]() mais m'en fous je la posterai quand même mon image ![]() ![]() -------------------- Membre du conseil de sécurité du CTC
|
|
Guest_BigCactus_* |
![]()
|
Guests ![]() |
Ok Sacha
![]() |
|
|
![]()
|
|
QUOTE (Muggsy @ 19 Oct 2003, 04:48) QUOTE (Sacha @ 19 Oct 2003, 04:44) Chez Bide & Musique il y a une protection anti liens externes... ça ne marchera pas. Si vous voyez les images que vous avez posté, c'est quelles sont en cache. ![]() pas con lui ![]() clair ça doit etre ça, sur jackytouch.com c'est la même ![]() mais m'en fous je la posterai quand même mon image ![]() http://vrac.muggsy.free.fr/1052.jpg Ouééé ![]() ![]() Arf... depuis que j'ai revu la pochette, je me souviens du clip... ![]() ![]() -------------------- Signature pas à jour du tout ! :D
|
|
![]()
|
|
Terminons sur une note pleine de poésie et de tendresse :
![]() bonuit ![]() ![]() -------------------- Membre du conseil de sécurité du CTC
|
|
![]()
|
|
QUOTE (Muggsy @ 19 Oct 2003, 04:55) Terminons sur une note pleine de poésie et de tendresse : http://vrac.muggsy.free.fr/NotNowKi.jpg bonuit ![]() ![]() loool ![]() Bonne journuit Muggsy et merci ![]() -------------------- Signature pas à jour du tout ! :D
|
|
Guest_BigCactus_* |
![]()
|
Guests ![]() |
Nuité Muggsy
![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() Modérateur Tropical ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe : Modérateurs Messages : 2 807 Inscrit : 7 Apr 2002 Lieu : Sainte-Marie (La Réunion) Membre no 2 220 ![]() |
Salut les gens !
Moi aussi, je suis ilien et je devais rattraper mon retard. le pire, c'est que quand je cliquais sur la page suivante, il y avait à chaque fois une page en plus ![]() J'ai moi aussi eu droit à "user posted image" ![]() -------------------- MacBook Pro 13 début 2011 sous 10.13.6 qui en est à sa quatrième batterie (SSD de 500 Go, dur d'1 To invisible depuis la MàJ High Sierra 10.13.5 (mais est-ce lié ?), 16 Go de RAM - le graveur DVD est donc externe)
NAS Synology DS220j pour les sauvegardes TimeMachine (2X1 To) Imprimante laser - scanner Brother MFC-L2720DW |
|
|
![]()
|
|
Young man, there's no need to feel down.
I said, young man, pick yourself off the ground. I said, young man, 'cause you're in a new town There's no need to be unhappy. Young man, there's a place you can go. I said, young man, when you're short on your dough. You can stay there, and I'm sure you will find Many ways to have a good time. It's fun to stay at the y-m-c-a. It's fun to stay at the y-m-c-a. They have everything for you men to enjoy, You can hang out with all the boys ... It's fun to stay at the y-m-c-a. It's fun to stay at the y-m-c-a. You can get yourself cleaned, you can have a good meal, You can do whatever you feel ... Young man, are you listening to me? I said, young man, what do you want to be? I said, young man, you can make real your dreams. But you got to know this one thing! No man does it all by himself. I said, young man, put your pride on the shelf, And just go there, to the y.m.c.a. I'm sure they can help you today. It's fun to stay at the y-m-c-a. It's fun to stay at the y-m-c-a. They have everything for you men to enjoy, You can hang out with all the boys ... It's fun to stay at the y-m-c-a. It's fun to stay at the y-m-c-a. Young man, young man, what do you wanna be? You can get yourself cleaned, you can have a good meal, You can do whatever you feel ... Young man, I was once in your shoes. I said, I was down and out with the blues. I felt no man cared if I were alive. I felt the whole world was so tight ... That's when someone came up to me, And said, young man, take a walk up the street. There's a place there called the y.m.c.a. They can start you back on your way. It's fun to stay at the y-m-c-a. It's fun to stay at the y-m-c-a. They have everything for you men to enjoy, You can hang out with all the boys ... y-m-c-a ... you'll find it at the y-m-c-a. Yyoung man, young man, there's no need to feel down. Young man, young man, get yourself off the ground. y-m-c-a ... you'll find it at the y-m-c-a. Young man, young man, there's no need to feel down. Young man, young man, get yourself off the ground. y-m-c-a ... just go to the y-m-c-a. Young man, young man, are you listening to me? ![]() -------------------- iPad2 64GB
|
|
![]()
|
|
Sinon, il y avait ça aussi, dans les 70's
![]() ![]() ![]() Love me baby with emotion Baby love me with devotion I see tenderness in your eyes Its a feeling that you cant disguise Love me baby, baby love me In the starlight, in the moonlight Love me like a flower love the sun Love me every moment from now on Only yesterday i was lonely in a park Playing spanish music on my spanish guitar Then you walking girl, looking like a movie star Now that were together Please dont love me from affar Love me baby with affection Baby love me to perfection Love me like a breeze loves to play Blowing through the leaves the summer day Love me baby, baby love me Love me truly, love me dearly Love me like green grass love the rain Love me like a night fly love the flame Sweety, love me sweety Gently, love me gently Only, love me only Love me baby with emotion Baby love me with devotion I see tenderness in your eyes Its a feeling that you cant disguise Love me baby, baby love me Love me even when im crazy Love me when i sing and when i dance Love me like young lovers love in France Lucky, lucky me for a honey girl like you All i do is love you turn into honey to Sunlight in your eyes dont you feel the same way too Now that were together you love me and i love you Love me gladly, love me madly Dont you tease me, come on squeeze me Love me all the days and all the night Love me like a man should love his wife Love me baby with emotion Baby love me with devotion [Edit]'nuit, Muggsy! ![]() ![]() -------------------- iPad2 64GB
|
|
![]()
|
|
![]() Modérateur Tropical ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe : Modérateurs Messages : 2 807 Inscrit : 7 Apr 2002 Lieu : Sainte-Marie (La Réunion) Membre no 2 220 ![]() |
MicJac, t'es TROP fort
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [edit] Je suis allé lire le post indiqué par grognon : j'avais eu le nez creux en le verrouillant. Il m'a énervé aussi, l'autre technoman. J'en ai de plus en plus ma claque des clichés par rapport à l'allemand. Quand je dis que c'est la matière que j'enseigne, dans 80% des cas, ça ricane. Salope de 7ème Compagnie !! [edit2] ![]() Oh, une voiture allemande (on voit pas de numéro, mais c'est une Porsche 956) -------------------- MacBook Pro 13 début 2011 sous 10.13.6 qui en est à sa quatrième batterie (SSD de 500 Go, dur d'1 To invisible depuis la MàJ High Sierra 10.13.5 (mais est-ce lié ?), 16 Go de RAM - le graveur DVD est donc externe)
NAS Synology DS220j pour les sauvegardes TimeMachine (2X1 To) Imprimante laser - scanner Brother MFC-L2720DW |
|
|
Guest_BigCactus_* |
![]()
|
Guests ![]() |
Idem El Che
![]() Moi c'est plutôt les yardbirds: ![]() Ou ![]() |
|
|
![]()
|
|
Salut Pattt !!!
![]() Y'a des gens, y sont cons, comme dit quelqu'un que je connais ![]() Dis donc micjac tu es en forme ! ![]() -------------------- Signature pas à jour du tout ! :D
|
|
![]() ![]()
|
|
QUOTE (Sacha @ 19 Oct 2003, 05:36) Salut Pattt !!! ![]() Y'a des gens, y sont cons, comme dit quelqu'un que je connais ![]() Dis donc micjac tu es en forme ! ![]() Pour les photos, ça passe maintenant? ![]() -------------------- iPad2 64GB
|
|
Guest_BigCactus_* |
![]()
|
Guests ![]() |
QUOTE (Sacha @ 19 Oct 2003, 05:36) Salut Pattt !!! ![]() Y'a des gens, y sont cons, comme dit quelqu'un que je connais ![]() Dis donc micjac tu es en forme ! ![]() Vi il a la pèche le doyen ![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() Macbidouilleuse jusqu'au bout des ongles ![]() Groupe : Membres Messages : 189 Inscrit : 31 Jul 2003 Membre no 8 879 ![]() |
Bonne nuit le CTC
BigCactus, Micjac, Pattt... et le plus beau des piliers d'or ! ![]() Moi aimer le poème de tout à l'heure... Bisous à tous, ![]() -------------------- - iBook ice Combo G3 600 - 60 Go - 640 Mo - OSX 10.4.2 - connexion ADSL 1024Kb - concentre à lui seul 50% des problèmes de ce forum.
- iMac Première Génération "Bondie Blue" G3 233Mhz - 4Go - 128 Mo - OS 9.1 - connexion modem 56K |
|
|
![]()
|
|
Wayne's world ! Wayne's world !
Ah, sacré Mike myers ! sacha ![]() --- Edit : pas de problème pour les photos MicJac ![]() ![]() C'est en islandais ![]() -------------------- MacBook Pro 13 début 2011 sous 10.13.6 qui en est à sa quatrième batterie (SSD de 500 Go, dur d'1 To invisible depuis la MàJ High Sierra 10.13.5 (mais est-ce lié ?), 16 Go de RAM - le graveur DVD est donc externe)
|
|
![]()
|
|
![]() Boys, boys, boys Boys, boys, boys Boys, boys, boys Boys, boys, boys Sunshine down So come to town Set your body free Hold me tight My love tonight Tell me you believe Everybody, summertime love You'll remember me Everybody, summertime love Be my lover, be my baby Boys, boys, boys I'm looking for a good time Boys, boys, boys Get ready for my love Boys, boys, boys I'm looking for the good time Boys, boys, boys I'm ready for your love Stay around The sound goes down Gave our feelings right Take a chance We'll love romance Have some fun tonight Everybody, summertime love You'll remember me Everybody, summertime love Be my lover, be my baby Boys, boys, boys I'm looking for a good time Boys, boys, boys Get ready for my love Boys, boys, boys I'm looking for the good time Boys, boys, boys I'm ready for your love Boys and girls and summertime love Summertime love I'm the beast tonight Say hey, say you, say me, say what Everybody is got a cup Don't stop, don't move I just catch your body in the room I said hey, I said who I said me, I said you get a groove Boys, boys, boys In summertime love, in summertime love Boys, boys, boys Let's summertime love, let's summertime love Boys, boys, boys In summertime love, in summertime love Boys, boys, boys Let's summertime love, let's summertime love Everybody, summertime love You'll remember me Everybody, summertime love Be my lover, be my baby Boys, boys, boys I'm looking for a good time Boys, boys, boys Get ready for my love Boys, boys, boys I'm looking for the good time Boys, boys, boys I'm ready for your love -------------------- iPad2 64GB
|
|
![]()
|
|
LA Sabrina ??
Celle dont on voit le téton dans le clip ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- MacBook Pro 13 début 2011 sous 10.13.6 qui en est à sa quatrième batterie (SSD de 500 Go, dur d'1 To invisible depuis la MàJ High Sierra 10.13.5 (mais est-ce lié ?), 16 Go de RAM - le graveur DVD est donc externe)
|
|
Guest_BigCactus_* |
![]()
|
Guests ![]() |
Bisous Pandore et bonne nuit.
![]() Foxy Lady Jimmy Hendrix Foxy Foxy You know you're a cute little heartbreaker Foxy You know you're a sweet little lovemaker Foxy I wanna take you home I won't do you no harm, no You've got to be all mine, all mine Ooh, foxy lady I see you, heh, on down on the scene Foxy You make me wanna get up and scream Foxy Ah, baby listen now I've made up my mind I'm tired of wasting all my precious time You've got to be all mine, all mine Foxy lady Here I come I'm gonna take you home I won't do you no harm, no You've got to be all mine, all mine Here I come I'm comin' to get ya Foxy lady You look so good Yeah, foxy Yeah, give us some Foxy Yeah, get it, babe You make me feel like Feel like sayin' foxy Foxy Foxy lady Foxy lady ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
Nous sommes le : 12th September 2025 - 13:19 |